Sudi-sudilah sign di sini......

Sabtu, 22 Ogos 2009

Pengundi wanita tolak jadi boneka DAP

BUKIT MERTAJAM: Pengundi wanita di Dewan Undangan Negeri Permatang Pasir memberi jaminan menyokong Barisan Nasional dan menolak parti yang menjadi boneka DAP.

Ketua Wanita Umno, Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil, berkata berdasarkan kempen dari rumah ke rumah yang dijalankan, kebanyakan penduduk sudah muak dengan permainan politik Pakatan Rakyat.

“Pengundi wanita berpandangan jika mereka mengundi calon Pas pada pilihan raya kecil itu, ia seolah-olah mereka mengundi DAP,” katanya kepada pemberita selepas merasmikan Pusat Pemulihan Dalam Komuniti Tanah Liat, di sini, semalam.

Beliau yang juga Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat, berkata, pemimpin Pas pada masa kini hanya dipergunakan untuk jadi boneka DAP.

“Kita mendapat maklum balas bahawa pengundi sudah bosan menjadi mangsa politik pembangkang yang lebih banyak memperjuangkan kepentingan mereka sendiri,” katanya.

Beliau berkata, sepanjang tempoh kempen, penduduk memaklumkan ada pemimpin pembangkang menjelaskan kepada mereka bahawa pilihan raya kali ini boleh bertugas menjadi ganas.

Sumber : Berita Harian (Berita Hairan)

-------------------------------


Memang pelik liputan hairan daripada Berita Hairan ni.... kalo difikir-fikirkan semula oleh golongan yang cerdik pandai lagi berakal....

  • sapa sebenarnya yang mempermainkan politik..?
  • sapa yang sebenarnya membonekakan wanita...?
  • sapa sebenarnya yang berjuang untuk kepentingan sendiri...?


Seja o primeiro a comentar

Catat Ulasan

Sudi-sudilah meninggalkan pesanan atau komen....

Blog Widget by LinkWithin

Tinta d'maya © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO